You're my lifeline

Har gått och blivit lite krasslig så efter föreläsningen var det till att gå rakt hem och hoppa i sängen. Har kollat tv heeeela dagen tills världens bästa Henrik kom förbi med en chokladtomte. Det gjorde mig lite piggare. Den dagen jag inte reagerar positivt på choklad är jag riktigt sjuk!
Imorgon öppnar Linas B&B här då kära Carro kommer och slaggar på en av mina madrasser. Hon ska tydligen upp i ottan på onsdag så jag funderar på att ta rikligt betalt i form av quornpålägg från Asda. Vi ska ta en sväng på stan också för att köpa produkter som gör Carro snyggare nu när hon ska träffa oliven. Medan hon letar gördel tänkte jag försöka suga in lite julstämning då den ännu inte riktigt har infunnit sig. I Lund är man dock bra på att julpynta stan så jag hoppas jag ska lyckas och inte bli distraherad av den här jäkla förkylningen.
Nu ska jag mysa en sista gång till den här låten innan det är dags för sängen (och ett Frasieravsnitt);

http://open.spotify.com/track/49NiyYnii7dsTv2OwDhXks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0