För er som bryr er..

Sitter här med en hemtenta över mig. Den ska va inne på fredag och har legat ute i fem dagar redan, men det är först idag jag har lyckats få något skrivet. Var hemma i helgen och gosade med Helle och Carro och hälsade på mormor, så då fick den vänta. Sedan fick vi lägenhetsvisning och kontraktsskrivning mitt i allt, och det är ju sådär en biljon gånger roligare än hemtenta så då fick den också vänta lite. Min planering- och inredningshjärna gick på högvarv och kunde inte fokusera på mycket annat. Men, nu har jag åtminstone fått ihop en tredjedel av tentan. Det är inget vidare bra, men ändå.
Lägenheten ja, den ligger på Klostergården som sagt. I huset närmast busshållplatsen (tack för det). Den ligger på andra våningen, är på hela 78 kvadrat och har en rätt spännande planlösning. Den har för övrigt två (!) toaletter, vilket kanske kan tyckas vara smått onödigt. Tapeterna är ljusa, men alla är dock inte tillräckligt ljusa enligt min smak, så det får vi nog ändra på. Köksluckorna är tyvärr ljusgula, men de är inte så jättemånga så det går att leva med om man inte får tillstånd att måla om dem. Har inga större bekymmer inför det hela, mer än att jag undrar hur alla kläder ska få plats...



Här har ni huset! Vår ingång är någonstans i mitten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0