You and me together, nothing is better

Vill så gärna skriva nåt, det var ju så längesen nu, men jag vettefan vad det skulle handla om. Kanske att jag tack vare Carro upptäckt Adeles nya skiva och att jag konstant lyssnat på 'Set fire to the rain' i jag-vet-inte-hur-många-dagar nu? Att jag ääälskar det faktum att jag nu har en balkong och seriöst blir på sämre humör varje gång det inte är tillräckligt varmt ute så att jag kan sitta med öppen dörr och känna värmen, lyssna på allt som händer utanför och hoppas att ingen hör mig sjunga med i 'Set fire to the rain'?  Att jag numera lärt mig dricka bryggkaffe (med litta mjölk i) och att jag göra det OFTA när jag är hemma om dagarna? Att jag på senaste tiden blir bortskämd med nybakta bullar varje helg? Att det snart är valborg och att jag så gärna vill att alla mina fina vänner ska komma hit och roa sig då? Att jag köpt en plastboll som jag vill ut på gården och nicka med alla varma vårkvällar precis innan solen går ner? Att det snart är påsk och därmed dags att åka hem och förhoppningsvis leka järnet med mina simrishamnare?



Kommentarer
Postat av: Carro

=D

2011-04-25 @ 11:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0